STOP Ongewenst Gedrag

Over cursus

Wil jij ook meer in verbinding zijn met de mensen om je heen? STOP Ongewenst Gedrag gaat jou daarbij helpen!

In deze training leer jij verbindend te communiceren. Dit houdt in dat jij leert waar je in een gesprek op dient te letten, zodat jij weet waar de ander zit in de communicatie. Je weet dan ook gelijk hoe je dient te reageren om weer met de ander in verbinding te komen.
En mocht je toch een keer met ongewenst gedrag in aanraking komen? In deze training leer je ook hoe je dat gedrag kunt ombuigen naar gewenst gedrag. Je krijgt dus de tools in handen om elk gesprek dat niet lekker loopt op zo’n manier af te handelen dat het de minste impact op jou heeft terwijl je wel in verbinding blijft met de ander.

Ik vertrouw erop dat ook jij waarde uit deze training STOP Ongewenst Gedrag gaat halen.

Ben jij enthousiast over deze training? Deel deze dan. Er zijn vast wel mensen in jouw omgeving die hier veel aan zullen hebben.

Wanneer je voelt dat je iets van waarde aan mij wil geven, dan kan dat op meerdere manieren:

1 – Je kunt mij financieel supporten. Dat kan rechtsboven op de homepage via de menukop ‘Bedank Bjorne’ of door hier te klikken.

2 – Ouderwetse ruilhandel. 😉 Stuur me een mail op info@bjorne.nl en we bespreken de opties.

3 – Ben jij ook fan van alternatieve munt De Florijn? Dan kun je mij Florijnen sturen. Account: bjorne.nl

Doe vooral wat voor jou goed voelt.
Dank je wel!
Hartegroet,

Bjorne

Toon meer

Wat ga je leren?

  • Horen waar de ander zit in zijn of haar communicatie en daar gepast op reageren.
  • Verbindend te communiceren.
  • Lastig en ongewenst gedrag ombuigen naar gewenst gedrag.
  • Je grenzen aangeven.
  • Voor jezelf opkomen.

Cursus inhoud

De lessen

  • Spreadsheets
    00:56
  • ABCD-MODEL
    01:54
  • A-Gedrag
    01:37
  • B-Gedrag
    02:14
  • De Zandloper
    01:46
  • Fase 1
    02:29
  • Fase 2
    02:25
  • Meeveren
    01:55
  • Begrip
    01:12
  • Eerlijk en gemeend
    01:09
  • Serieus nemen
    00:37
  • Maar
    01:28
  • Luisterlijn
    05:08
  • Dubbele klap
    01:43
  • Nee-boodschap komt niet aan
    01:14
  • Fase 3
    02:46
  • C-Gedrag
    04:43
  • Wat te doen bij C-Gedrag?
    10:54
  • B-Gedrag dat als C-Gedrag voelt
    01:25
  • D-Gedrag
    02:56
  • Wat te doen bij D-Gedrag?
    02:49
  • Seksuele intimidatie
    04:01
  • Quiz
    03:46
  • Agressie Acceleratie
    04:48
  • Herkennen van de vorm van agressie
    04:23
  • Juiste methode bij het juiste gedrag
    01:24
  • Feedback geven
    02:21
  • De Matroesjka Manier
    06:29
  • Feedback ontvangen
    01:38
  • Positieve feedback
    01:04
  • Communicatie die niet loopt
    02:22
  • Herhaaldelijk gedrag
    02:58
  • Wat te doen bij heftig emotioneel gedrag?
    01:52
  • Afsluiting
    03:34
  • BONUS VIDEO
    04:55
Scroll naar boven